2014. január 18., szombat

China Glaze - Elfin' Around


Sziasztok!

Ma ismét egy China Glaze lakk kerül bemutatásra, ez pedig nem más, mint az Elfin' Around nevet viselő darab. Már az elején le kell szögeznem, hogy ez a lakk elég vegyes érzelmeket váltott ki belőlem a netes képek nézegetésekor. Nem vagyok egy narancsos csaj, egyáltalán nem passzol hozzám, talán egy darab narancsszínű lakkom van összesen az Essence régi kiadású lakkjai közül, azt is fényévente egyszer kenem fel, de csak azért, mert egy rétegben jól fed és pillanatok alatt szárad. Bár amióta Seche Vite-t használok a száradás már nem annyira kardinális kérdés számomra.


Azzal kezdem tehát, hogy nem tudtam eldönteni igazából milyen színe is lehet ennek a lakknak. Először - talán mondanom sem kell már - Edinánál láttam meg, akkor tetszett, de nem éreztem azt, hogy erre nekem mindenáron szükségem lenne. Aztán több külföldi oldalon is láttam és már-már kezdett a hatalmába keríteni, mert egyre kevésbé tűnt narancsnak, sokkal inkább rezes pirosnak. Ezután olvastam Marcsi posztját, aki viszont határozottan narancsosnak nevezte, így aztán teljesen összezavarodtam. El is döntöttem ismét, hogy nem kell nekem ez a lakk. Utána valamivel láttam, hogy a Nailland leakciózott pár lakkot, persze hogy meg kellett lesnem melyikeket. Mivel ez is köztük volt végül úgy döntöttem, hogy ezen a dilemmán csak az fog segíteni, ha megnézem élőben. Hozzáteszem, hogy egyszer már korábban megnéztem, de akkor a gyatra fények miatt nekem is narancsnak tűnt, ezért nem is foglalkoztam vele tovább. Lényeg, hogy felkészülten mentem és vittem magammal körömmargarétát, hogy jól felkenjem és kimenjek a természetes fényre megkukkantani milyen színe is van valójában. És ekkor csodát láttam, elvarázsolt, végem volt. Azonnal tudtam, hogy meg kell vennem. Egyszerűen gyönyörű színe van. Fényviszonyoktól függ, hogy melyik is bukkan elő éppen, de látszik pirosnak, látszik rezesnek, néha tényleg még narancsnak is, de ez nagyon ritka. Nagyon különleges szín. Tudom, hogy nem először mondom ezt, de én még hasonlóval sem találkoztam idáig, egyszerűen fantasztikus, nagyon tetszik.


Próbáltam elkapni a színét, legalább 120 képet készítettem, de egy sem lett tökéletes. A frissen készült képek mind csalókák, úgyhogy elnézéseteket kérem érte, de most olyan képek kerülnek fel, amiken nagyon pici körömvégi kopás helyenként már észrevehető, mivel ma újra próbálkoztam a fotózással. Ezeken a szín sokkal jobban közelít, mint a frissen készült képeken. Azonban a legtökéletesebben szerintem itt látható, hogy milyen is a lakk színe valójában, mindenképpen nézzétek meg! Ez a lány egyszerűen fantasztikus, hogy mennyire élethűen kapta el a színeket.


De hogy a lakkról is mondjak pár szót, folytassuk a jellemzőivel. Ez a lakk is a So Blue Without You-hoz hasonlóan fólia finisű, egy réteg már elég belőle a teljes fedéshez (én persze megszokásból mindig felkenem a kettőt). Fényes lesz száradás után, de a fedőlakk még dob rajta egyet. Fólia finisű lakkoknál már megszokhattuk, hogy a felületük nem annyira sima, mint mondjuk a krém finisű lakkok, de természetesen a fedőlakk ezt is megoldja. A bőrre került lakkot ez esetben is könnyen el tudjuk távolítani, ha nem voltunk elég ügyesek a lakkozásnál. Tartósságról még nem tudok beszámolni, mert nagyon gyorsan szerettem volna megmutatni, mivel ezt is akciósan 1.190 Ft-ért lehet még megvenni a Nailland-nél a készlet erejéig itt vagy személyesen az Árkádban.


Nagyon ajánlom mindenkinek, csodaszép és különleges lakkról van szó, de mégis hordható színű, nem annyira hivalkodó, mint a tegnap bemutatott világoskék testvére.


Ha gondoljátok kukkantsátok meg, én pár napja még találtam a standnál, de lehet hogy érdemes elzarándokolás előtt odatelefonálni. A webshop-ban én úgy látom, hogy van még készleten. És persze ha mégis elfogyna, akkor sem kell elkeseredni, mert szerencsére ebay-ről is könnyedén beszerezhető nem is annyira horribilis áron, 1.700 Ft körül.

Nektek hogy tetszik ez a lakk? Ugye, hogy gyönyörű?

8 megjegyzés:

  1. gyönyörű ez a lakk, eddig nem keltette fel az érdeklődésem, de a te fotóidon nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, de tényleg nem tökéletesen élethűen. a lakk olyan igazából, mint a linkelt oldalon :)

      Törlés
  2. Ez a lakk nekem is meg van,bár még nem avattam fel, nagyon tetszik a képeiden: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, szerintem te is szeretni fogod, engem legalábbis elvarázsolt :)

      Törlés
  3. Megrendeltem magamnak a múlt héten, mert úgy éreztem a hasonló finisű lakkjaik alapján, hogy ez a szín is kihagyhatatlan. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, egyetértek veled. kis ékszere lehet ez egy körömlakkimádó készletének. :)

      Törlés