2014. január 11., szombat

OPI German-icure és egy kis próbálkozás :)


Sziasztok!

Egyik este a kanapén fekve egyszer csak bevillant, hogy az OPI German-icure nevű lakkját milyen régen használtam már és egyből azon kezdtem gondolkodni, hogy milyen díszítést lehetne kitalálni mellé. Mikor nagyjából körvonalazódott a minta, akkor még sorra vettem gondolatban, hogy melyik lakkok illenének színben hozzá. Végül az alábbi manikűr született meg, remélem tetszeni fog.


Ez az OPI lakk egyébiránt egy impulzusvásárlás eredménye. A 2012-es karácsonyi buli előtt szerettem volna venni valami szuper bordós lakkot, így ellátogattam az OPI Hungary üzletébe a Hungária körútra. Persze akkora náluk a készlet, hogy csak álltam ott és vakargattam a fejemet, hogy melyik lakkot vegyem meg. Végül az eladó segített választani és bár ez a szín nem az, amit magamtól észrevettem volna, mert abszolút nem ilyen színeket szeretek, mégis jólesik néha egy ilyen őszies, egyáltalán nem hideg árnyalatú lakkot viselni. Egyébként a lakk a 2012-es őszi-téli Germany kollekcióban jelent meg és megvásárolható az OPI Hungary-nál valamint a szombathelyi Nail Shop-ban.


A lakk minősége fantasztikus, könnyű kezelni is és nagyon szép fényes lesz a végeredmény. Egyedül az ecset az, ami annyira nem jön be, mert ahhoz képest, hogy egyenes a vége, szerintem túlságosan széles, nem könnyű szépen lakkozni vele a körömágynál.


A minta közel sem sikerült olyan jól, mint ahogy szerettem volna. Úgy képzeltem, hogy festek egy fekete alapot, arra teszek díszítőszalagot, a négy különálló részt befestem a megfelelő színekkel, majd simán lehúzom a szalagot és kész. Persze több gond is akadt a kivitelezésnél. 1) Utólag jöttem rá, hogy jobban jártam volna, ha nem a lakkok saját ecsetét próbálom használni, hanem precízebb ecsettel esek neki, mert így nagyon nehéz volt területen belül maradni. 2) Jobb választás lett volna olyan lakkokat használni, amiknek nem kell három réteg a rendes fedéshez (jó, lehet hogy az aranynál elég lett volna kettő is), hisz a feketén minden kis fedési gond meglátszott. Persze így muszáj volt várni a rétegek száradása között és ez a végén azt eredményezte, hogy a szalag lehúzásakor nyúlt a lakk, így a végén nem győztem javítgatni, próbáltam viszonylag egyenesen visszafestegetni a fekete vonalakat :D
Tudom, közel sem tökéletes az eredmény, de jobb lett, mint amit a folyamat felénél gondoltam volna és szerintem első próbálkozásra nem rossz. Valahol mégiscsak el kell kezdeni, vagy mi... :D


A felhasznált lakkok:
  • OPI German-icure
  • AVON Golden Vision
  • AVON Painted Peony
  • Max Factor Onyx
És amit még mindenképpen meg szerettem volna mutatni nektek - alátámasztandó, hogy miért is imádom annyira az OPI lakkokat - az a tartóssága. Hétfő reggel készítettem a manikűrt és péntek éjjel - lemosás előtt - lefotóztam, hogy milyen állapotban volt (itt kéretik nem a kép minőségét, csak a körömlakk állapotát nézni). Látni fogjátok, hogy elég vállalhatóan nézett ki még így is, főleg ha hozzáteszem, hogy az utolsó nap viselte meg legjobban, csak nem volt időm aznap lemosni. Tehát négy napot szinte hibátlanul (minimális körömvégi kopással) bírt ki és még az ötödik napon sem éreztem azt, hogy dugdosnom kellene a kezeimet, csak tudtam, hogy este le fogom már mosni. Mellesleg sosem kímélem a kezeimet, nálam ennyi idő abszolút rekordnak számít.
Amúgy általában nem is szoktam ilyen sokáig fennhagyni egy színt se, de valahogy ezt sajnáltam volna korábban lemosni, mint amikor indokolt :)


Nektek hogy tetszik ez a lakk? Igazi őszies árnyalat, nem gondoljátok?



6 megjegyzés: