2014. február 22., szombat

Avon Nail Expert Gel Strength Base Coat - vélemény


Sziasztok!

Ma az általam jó ideje használt Avon alapozólakkról írok nektek egy pár sort, hátha valaki gondolkodik a beszerzésén. Sikerült egy üveggel majdnem teljesen elhasználnom belőle, így nem csak az első benyomásaimat tudom megosztani veletek.


Kezdjük a beszerezhetőségével. Avon termékről lévén szó, a megvétele nem annyira egyszerű, mint egy drogériákban kapható terméknek, viszont annyira nem is nehéz. Gondolom legtöbbünknek van már Avon beszerzési forrása (már akit ez bármilyen szinten megmozgat), de ha nincs, akkor sincs tragédia, mert az avon.hu oldalon is lehet találni tanácsadónőt, aki a közeletekben tevékenykedik.
Katalógusára 1.390 Ft, ami nem kevés, viszont akciósan 829 Ft szokott lenni, ha jól emlékszem. Ezért az árért 12 ml terméket kapunk, szerintem ennyit megér.

Én nem annyira szeretem azokat az alapozólakkokat, amelyek felszívódnak, mert szerintem nem védenek kellőképpen az elszíneződések ellen. Így tehát én direkt olyan formulát kerestem, ami fényes réteget képez a körmeimen, alapot adva a rákerülő lakknak. Ez az alapozólakk pont ilyen fajta.

Első használatkor elég folyósnak tűnik, de ezáltal nagyon könnyű kezelni, a körmökre felkenve gyorsan megszárad. Nagyon szépen kitölti a körömfelszín egyenetlenségeit, ezáltal könnyű rá lakkozni. Szerencsére a felkerülő lakk nem csúszik meg a felületén.

Úgy vettem észre, hogy valamennyivel meghosszabbítja a rákent lakk élettartamát, de nem nagy mértékben. Bár az ígéretek között a körmök erősítése is szerepel, ilyen hatást egyáltalán nem tapasztaltam.

Sajnos a körmök elszíneződését nem tudja teljes mértékben megakadályozni, mert valamennyire ez alatt is besárgulnak, megváltoznak, de egy nagyon fogós kék lakk esetében például megakadályozza, hogy a körmök totál kékesek legyenek a következő két hétben :D

Sok más alap- és fedőlakkhoz hasonlóan ez a darab is hajlamos sűrűsödni az idő múlásával. Én ezt megoldottam hígítással, viszont azt vettem észre, hogy a sűrűsödéssel párhuzamosan elkezdett buborékosodni is, ami negatív hatással van a rákent lakkra is. A hígítás ezt valamelyest ki tudja küszöbölni, de sajnos nem teljesen. Szerencsére vannak már olyan fedőlakkok (lsd.: Seche Vite), amelyek képesek még a buborékosodást is eltüntetni, ezért én ezt a tulajdonságát meg tudom bocsátani.

Mindent egybevetve nem rossz kis alap ez, ismét akciós, ezért vettem is belőle még egy üveggel, de nem mondhatom rá, hogy tökéletes, ezért már megvannak a következő kiszemelt áldozatok, amiket tervezek majd kipróbálni.

4 megjegyzés:

  1. A buborékosodás az a tulajdonság, amit képtelen vagyok megbocsájtani egy lakknak....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. minden más esetben egyetértenék veled, de itt nagyon kis mértékben van jelen és a Seche tényleg még ezt is megszünteti! :)

      Törlés
  2. Nagyon régóta használom, szerintem megjelenése óta és már több üveggel elfogyott.Én teljesen elégedett vagyok vele, mert eddig még nem találtam jobbat, pedig kipróbáltam jóval drágábbat is (pl. Sally Hansen). Az tény, hogy sűrűsödik, még a legdrágább lakk is, de én Moyra lakkhigítóval segítek ezen baján :) Nem vettem észre buborékosodást ennél az alaplakknál, másiknál viszont igen. Lehet a higítással volt a gond, nem?
    Szerintem nagyon jó festeni erre az alaplakkra, hamar szárad...és könnyebben is mosom le, még a ragaszkodó lakkokat is.Nálam valamelyest erősített a körmeimen, mert korábban hajlamos volt oldalról beszakadni és utána letört. Most csak akkor törik le, ha bénázok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az az igazság, hogy már a sűrűsödésnél tapasztaltam, hogy bubisodik. nem nagy mértékben és nem is mindig. a hígítás csak utána jött, szóval nem hiszem, hogy azzal lett volna a gond.
      abban pedig egyetértünk, hogy jó erre az alapra festeni, ezért is írtam, hogy a buborékosodást ez esetben meg tudom bocsátani...
      meglátjuk, hogy a következő üveg lakk másként viselkedik-e majd, hátha az én darabommal volt esetleg valami baj.
      az erősítést pedig lehet, hogy majd több üveg után én is fogom tapasztalni, de sajnos az én körmeim nagyon töredeznek, ezért feltételezem, hogy fel fog tűnni, ha ez megtörténik :)

      Törlés