2014. február 5., szerda

Februári körömkihívás - Valentin: rózsa


Sziasztok!

Elérkeztünk a februári kihívás második témájához, a rózsához. Egyszer már volt a blogon egy rózsás manikűr (itt megnézhetitek, ha esetleg még nem láttátok), ami az első próbálkozásom volt a témában, de most túl egyszerűnek találtam, hogy ismét hasonlót készítsek.


Igazi rózsát szerettem volna, nem csak olyat, amiről mindenki arra gondol, hogy biztosan rózsa. Ezért aztán elkezdtem képek után kutakodni, hogy hogyan is lehetne viszonylag egyszerűen lerajzolni az amúgy egyik kedvenc virágomat, és gyakoroltam először papíron.

Nem vagyok maradéktalanul elégedett a végeredménnyel, bár inkább csak a szára az, ami nem annyira tetszik, a rózsa feje szerintem egészen jól sikerült. A többi körmömre francia manikűrt terveztem valami halvány és vörös szín kombinálásával és ezüst vonallal a kettő között. Sajnos az ezüst vonal ez egyik körmömön kissé megszaladt, ezért aztán "kicsit" vastagabb lett végül, mint a tervezett :D




Nektek tetszik a végeredmény? Szoktatok rózsát festeni a körmötökre? Inkább a kidolgozottabb vagy a vintage stílusú rózsás manikűrök tetszenek?



12 megjegyzés: