2014. február 28., péntek

Februári körömkihívás: Valentin - rózsaszín / piros


Sziasztok!

Elérkeztünk a februári körömkihívás utolsó fordulójához, a téma: rózsaszín / piros.


Ez az a téma, aminél kb. már a kihirdetés után nem sokkal volt egy ötletem. Ez az ötlet sokáig tartotta is magát a fejemben, de nem voltam biztos benne, hogy elsőre sikerülne megvalósítani, így idő hiányában inkább félreraktam. Biztos, hogy a jövőben el fogom készíteni, mert nagyon kiváncsi vagyok, hogy hogyan sikerülne megvalósítanom, de hogy mi is ez, az maradjon egyelőre titok. Ha sikerül elkészítenem, akkor mindenféleképpen vissza fogok utalni erre az írásra. :)
Miután az említett ötletet elvetettem, rengeteget nézelődtem pinteresten és nagyon sok csodás manikűr vár még arra, hogy elkészítsem, de végül arra jutottam, hogy ez egy kihívás, vagyis inkább megpróbálok kitalálni valamit saját kútfőből. A pinteresten talált körömfestéseket pedig szintén elraktam, hogy később - ha lesz rá időm - majd válogatok köztük és igyekszem minél többet elkészíteni.


A hosszú bevezető után térjünk rá az elkészített manikűrre. Szerettem volna, ha szerepel benne mind a piros, mind a rózsaszín és mindenképpen valami virágosra, tavasziasra vágytam. Szerintem mindegyikőnk vágyik már rá, hogy süssön a nap és vége legyen a télnek, ami bár nem volt túl kemény, viszont pont olyan sötét volt, mint bármelyik másik évben...


Bár az eredeti témához - a valentinhez - vajmi kevés köze van az elkészült műnek, azért fogadjátok sok szeretettel ezt a kis virágos alkotást, legyen ez a tavasz hírnöke! :)


Felhasznált lakkok:
MAC - Russian Red
MAC - Snob
China Glaze - White On White
Flormar - NA12
H&M - Yellow (mini)

Lent találjátok a linkeket a többiek munkájához. További szép napot Nektek!


4 megjegyzés: