2014. március 25., kedd

Sand and flowers


Sziasztok!

Pár hete készítettem ezt a manikűrt, aminél az volt az elsődleges szempont, hogy tartós legyen. Mindenképpen szerettem volna bele valamit, ami feldobja, így kerültek bele a virágok - természetesen a kedvenc sötétkék lakkom, a Queen B volt a díszítés alapja. A többi körmömön a Golden Rose Holiday 54-es lakkja látható, szuper ez a lakk, kb. mindenhez passzol. Nem akarok hosszasan írni róla, mivel ezt korábban többen megtették már helyettem, legyen elég annyi, hogy tényleg nagyon jó minőségű és fantasztikusan néz ki.
Szerencsére a lakkozás kiállta az idő próbáját és a részemről elvárt 3 napot tökéletesen hozta. :)




kinti fényben
Nektek megvan esetleg ez a homoklakk? Hogy tetszik ez a manikűr?




4 megjegyzés:

  1. Nincs meg ez a lakk, sajnos még nem jártam Nailland közelében, de remélem, hogy ez nem sokáig lesz így. :) Nagyon tetszik a manid, szívesen viselném. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ha arra jársz mindenképpen vess erre egy pillantást, mert csodálatosan különleges árnyalat :)
      és köszönöm az elismerést, nagyon jólesik!

      Törlés
  2. Nagyon szép manikűr. Nincs GR lakkom, de ha így haladok nem is lesz. :) Ez a szín hasonlít a Rimmel egyik sand lakkjához..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, kedves vagy!
      én a Rimmelnél nem találkoztam még hasonló árnyalattal, Te melyikre gondolsz? ez a lakk egyébként az Anny Rock Your Nails nevű homoklakkjának tökéletes mása.

      Törlés