2014. április 11., péntek

Disney hercegnős kihívás - Pocahontas


Sziasztok!

Elérkeztünk a hercegnős kihívás következő fordulójához. Ma (illetve tegnap :D) azok a manikűrök látnak napvilágot, amelyeket Pocahontas körmein tudnánk elképzelni. Megmondom őszintén, hogy ő kb. az utolsó nők egyike, akinél el tudom képzelni, hogy ki legyen festve a körme. De hát, na! Ez lehet, hogy csak az én véleményem. :D


Mindenesetre nagyon nehéz dolgom volt, mivel tartani akartam magam a múltkori elképzeléshez, miszerint olyan manikűrt alkotok, amit szerintem ő viselne, nem olyat, ami a mesét írja le képekben. Utólag azt mondom jobban jártam volna, ha inkább azt az utat választom, vagy festek valami törzsi mintát, de most már mindegy. Nem így döntöttem, de abszolút nem vagyok elégedett az eredménnyel.


A körmeimen a nude és barna színek a fekete elválasztással az indiánok és a fehér emberek ellentétét jelképezik, a piros körmök pedig arra utalnak, hogy ennek ellenére sikerült a fiataloknak egymásba szeretniük. Az ötletem tetszik, a megvalósítás és a képeim most nem. És sajnos a vége felé már a Seche sem az igazi, mert megint elkente a mintámat, illetve felszedte a piros lakkot valamennyire...


Nézzetek be a többiekhez is!



2 megjegyzés: