2014. május 25., vasárnap

Májusi körömkihívás - Virágok: 5. Tulipán


Sziasztok!

Ma a májusi kihívás utolsó előtti fordulójához érkeztünk. Mai virágunk a tulipán. Megmondom őszintén, hogy amennyire szeretem a tulipánt a való életben, annyira nagy gondban voltam ezzel a manikűrrel. Nem igazán volt ötletem, hogy hogyan is álljak neki, aztán az internet a segítségemre sietett. Sajnos azonban a megvalósítással most egyáltalán nem vagyok elégedett...


A középső és a gyűrűs ujjamra szokás szerint a virágot festettem fel, a többi ujjamhoz pedig az alábbi kép szolgált inspirációként.

Nem ez lett életem legjobbja az biztos, de remélem azért tetszeni fog nektek! A felhasznált lakkokat inkább le se írom, mert volt legalább tíz... :D

Nézzétek meg a többiek munkáit is! :)



4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, szuper ötlet volt a tulipán mezőket felfesteni! A színkombináció is fantasztikus! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az ötlet nekem is tetszik, de örülök, hogy neked a megvalósítás is! :P

      Törlés