2014. július 21., hétfő

ManiCute - Summer Time


Sziasztok!

Ismét eltelt két hét, így újra itt a ManiCute. Döbbenetes, hogy mennyire rohan az idő...
Mai témánk nem is lehetne aktuálisabb, ez a summer time. :)


Elég tág a téma, rengetegféle manikűrt lehetett volna készíteni, én most mégsem bonyolítottam túl a dolgot. Lehet, hogy a meleg az oka, de valami egyszerűre vágytam. Így maradtam az egyik legkézenfekvőbb megoldásnál. Ha nyár, akkor élénk színek, én tehát errefelé indultam...


Egyszerűen elkezdtem keresgélni a lakkos fiókban megfelelő alany után, így akadt a kezembe a Lovely Ibiza Nr 3-as lakkja, amit eddig sose kentem fel. Ehhez valami sárgát gondoltam, ami végül az Essence Viva Brasil sárgája lett, és mint szinte kötelező elem egy kéket is választottam, ami nem is lehetne más, mint az Astor Electric Blue, ennél élénkebb kékem tutira nincsen.


A lakkok sorrendjét, elrendezését már az elején eldöntöttem, de felkenve a sárgát ebben a környezetben nem éreztem megfelelőnek, így mindenképp kiáltott valami díszítésért. A végeredményt pedig látjátok, ehhez a Flormar fehér díszítőlakkja volt segítségemre.



Nem tudom, vajon ti mennyire találjátok majd nyáriasnak a művemet, én mindenesetre szerettem... :)

A többiek munkáit az alábbi linkeken leshetitek meg:

29 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, szuper a minta és a színek is (főleg az a Lovely lakk) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy tetszik! a lovely lakk pedig tényleg csodás! :)

      Törlés
  2. Úgy látom egy felé indultunk el. :D Csini lett.

    VálaszTörlés
  3. De szép lett :D A tiéd és Ingridé tetszik a legjobban :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most szóltak, hogy ti két külön "mozgalomban" alkottok, bocsi :D Már nem tudom nyomon követni a sok kihívást, ,versenyt, klubbot :D

      Törlés
    2. nagyon köszönöm! a lényeg meg úgyse az volt, hogy miért készítettük :D

      Törlés
  4. a lovely nagyon szép,nekem is megvan még sor nem került rá....az egész mani tetszik,jó,hogy csempésztél bele kéket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, imádom a képet, így szinte muszáj volt... :)

      Törlés
  5. Nagyon nagyon jól néz ki ez a manikűr!

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép lett!:) Nekem nagyon tetszik! A színek is és a festés is nagyon szép!:)

    VálaszTörlés
  7. Huha, ez durván szépre sikeredett, bár ez azért már Tőled is megszokott, szóval nem tudok kreatívat írni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, mindjárt elpirulok az állandó dicséreteidtől :D

      Törlés
  8. Tökéletes a lakkozás és a színek is nagyon nyáriasak :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép, bár bevallom, nekem a középső és a gyűrűsujjad tetszik leginkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! az pedig sose baj, ha nem ugyanaz tetszik :)

      Törlés
  10. Nekem tetszik ez a manikűr, sokkal jobban bejön egy ilyen letisztult szép lakkozás, mint a mindenféle "pálmafa, ananász, kagyló rajz" a körmökön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, ha ez a véleményed! egy ilyen kis gyakorlással ripsz-ropsz elkészíthető :)
      nekem rengeteg más is tetszene, de néha nincs kedvem / időm annyit pepecselni egy-egy manikűrrel, főleg ha dög meleg van, mint mikor ezt készítettem... :D

      Törlés