2014. szeptember 2., kedd

ManiCute - Pin up


Sziasztok!

Egy napos késéssel ugyan, de én is meghoztam a következő ManiCute alkotásomat. A mostani téma a Pin up.


Bevallom őszintén, nem sokat tudtam erről az irányzatról azon kívül, hogy a tipikus Pin up smink a fekete tusvonal és a vörös rúzs párosa, így utánaolvastam egy kicsit. Mint kiderült, az elnevezés az újságokban megjelent, falra szögezhető poszterektől ered, melyek nőket ábrázoltak dögösebbnél dögösebb szerelésben és pózban.

Rengetegféle öltözékben láthatók a hölgyemények a neten fellelhető képeken, ezért elég sok lehetőség volt a témában, én mégis maradtam a szerintem legdögösebb párosításnál, a vörös-fekete kombinációnál.

Alapnak a kedvenc pirosamat, a MAC Russian Red nevű lakkját kentem fel, erre pedig a Petrától tesztelére kapott Pet'la Plate nyomdalemez csipkemintája került az Essence fekete nyomdázólakkjával. Vigyázat, nagyon sok kép következik! :)

egy Pin-up lány kötelező kellékei :)







a felhasznált nyomdalemez csipkemintája
Bevallom, nekem nagyon-nagyon tetszett a végeredmény, szuper ez a csipkeminta, szerintem hamarosan ismét elkészítem majd ezt a manikűrt. A Pet'la Plate lemezek itt érhetők el, ez a minta a Wishes 2 lemezen található. Petra egyre több szuper lemezzel rukkol elő, én is tervezem egy-kettő beszerzését, kedvenceim jelenleg az Oorie, a Peacock 2 és a Golden Russian.

Nektek hogy tetszik a mai manikűr? Ti mit alkotnátok erre a témára?

A többiek munkáját gondolom láttátok már, de azért belinkelem, hátha valaki lemaradt valamiről... :)


26 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! És ez a piros eszméletlen dögös! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Nagyon ütős kombináció!

    VálaszTörlés
  3. Határozottan dögös :) Gyönyörű a piros lakk is!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! tényleg nagyon szép kis lakk, a kedvenc pirosam :)

      Törlés
  4. Nagyon dögös lett, tetszik a minta is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! örülök, hogy tetszik! :)
      a te manid is szuper lett!

      Törlés
  5. Remek a MAC termékes kép. *_* Imádom a manit. :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira nagyon szép lett!! (-:

    VálaszTörlés
  7. Ha szeretném a rúzsokat és még merszem is lenne pirosra kenni a szám, ugyanilyen lakkozás kellene mellé, ez maga a dögös nőciség szimbóluma! És én majdnem lemaradtam erről a bejegyzésről, nem klikkeltem tegnap a főoldalra, h van-e új olvasnivaló, de még időben vagyok. Jajj, tényleg szép az én Columbiám is, de egy ilyen manikűr mellett elbújhat... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na ezért jó a nyomdázás! mert egy sima piros lakkból ilyet lehet kreálni ;)
      nagyon örülök, hogy ennyire tetszik, mert így mindig kapom az imádnivaló kommentjeidet! :D

      Törlés
  8. Very beautiful interpretation of the pattern and suitable for a bad girl on a hot night ;)

    VálaszTörlés
  9. Na kérem szépen, ez DÖG :) Imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elértem a célomat! Köszönöm! :)

      Törlés
  10. Nagyon szép ez a minta. Én is valami hasonlót szerettem volna először. :)

    VálaszTörlés