2014. szeptember 24., szerda

Rimmel Space Dust - Total Eclipse


Sziasztok!

A ma bemutatásra kerülő lakkot azért szereztem be, mert sokak szerint ez is egy hasonmása az Isadora Emerald Crush nevű homoklakkjának. Az Isadora lakk nagyon-nagyon tetszett, de egyszerűen nem voltam hajlandó annyi pénzt kifizetni érte, amennyibe kerül. Eredeti ára ugyanis 2.290 Ft, ezért 6 ml lakkot vehettem volna, ha utánaszámolunk, ez arányaiban még a piCture pOlish lakkoknál is drágább... Ezért aztán, amikor lehetőségem nyílt megvenni a Rimmel hasonló árnyalatát, egy percig sem haboztam.


Kezdjük a technikai dolgokkal. A lakk állaga olyan, mint a tipikus homoklakkoké, két rétegben tökéletesen fed. Könnyen kezelhető, az ecset is megfelelő kialakítású, nem volt szükségem javításra a körömágynál, szépen ki tudtam alakítani az íveket. Száradása szerintem nem túl gyors, a Moyra homoklakkjai például gyorsabban száradnak, ha emlékezetem nem csal.


Jöjjön a színe. Nos a színe szerintem nem pont olyan, mint az Isadoráé. Ezt mondjuk csak tippelem, hiszen ahogy említettem, nem vettem meg, viszont a képek alapján hidegebb árnyalatnak vélem az Isadorát. A Rimmel egy nagyon-nagyon sötét, kissé melegebb árnyalatú zöldes lakk, ami már-már feketének hat. Nem tudom elképzelni, hogy tavasszal vagy nyáron felkenjem a körmeimre, viszont őszre tökéletes szerintem. Kicsit csalódott vagyok, mert mást vártam, de ha önmagában nézem - bár nem ez lesz a kedvenc lakkom -, mégis tetszik.


Régebben el nem tudtam volna képzelni, hogy fedőlakkot kenjek egy homoklakkra, mostanában azonban nagyon izgalmasnak találom, hogy egy fedőlakk milyen mélységekbe tudja elvinni egy-egy homoklakk csillogását, így most is kipróbáltam így is. Még nem döntöttem el, hogy melyik tetszik jobban, élőben mindkét verzió jól nézett ki. :)


Már biztosan észrevettétek, hogy az utóbbi időben ritkaságszámba megy nálam, ha simán felkenek egy lakkot minden körmömre. Most is soknak éreztem volna ezt a lakkot az összesre, így hosszas tanakodás után a China Glaze Gossip Over Gimlets nevű lakkját kentem mellé, amire a fedőlakkos verziónál már nyomdáztam is a MoYou Fairytale 05 számú lemezéről.


Bevallom a kisebb csalódásom ellenére is tetszett a végeredmény, igazi őszi manikűr lett. Ti hogy álltok a sötétebb manikűrökkel? Érzitek már a késztetést, hogy inkább ősziesebb színeket használjatok?

És hogy miért mutatok itthonról nehezen beszerezhető lakkot? Hamarosan kiderül... ;)

20 megjegyzés:

  1. ó de szép ez a lakk és különös,de fedőlakkal még inkább bejön! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képek alapján nekem most jobban tetszik fedőlakk nélkül, de élőben tényleg mindkét verzió nagyon tetszett! :)

      Törlés
  2. Nem igazán szeretem a zöldet magamon, de ez a lakk csodás. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zöld lakkokkal én is csak mostanában kezdek megbarátkozni. :)

      Törlés
  3. Nekem ez már elég sötét szín, de így összepárosítva nagyon tetszik! A nyomdázás is klassz!
    A teal a kedvencem a sötétebb színekben és a fáradt lila színek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg a teal árnyalatokkal vagyok felemás viszonyban, van pár, ami tetszik, de a legtöbb elég távol áll tőlem. A lila viszont az egyik kedvenc színem, így abból rengeteg árnyalat tetszik, a fáradt színek is. :)

      Törlés
  4. De jó nyomdázva! A lakk szép-szép, de összességében jobb, mint egymagában csak zölden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik az összhatás, önmagában nekem sem tetszett volna annyira nagyon. :)

      Törlés
  5. Én ajándékba kaptam az IsaDora-t, csodás lakk. Tényleg nem ilyen, de attól még ez is tök szép, tiszta karácsonyfa érzésem van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A karácsonyfa tényleg jó hasonlat! ;)
      Kicsit azért sajnálom, hogy nem olyan, mint az IsaDora, mert arra viszont nagyon vágynék...

      Törlés
  6. Úú, fedőlakkal milyen szép már!! Mostanában én is kenek fedőlakkot a homoklakkokra, ahogy Te is írtad, imádom ahogyan elmélyíti a csillogást/színt. Szóval nekem fedőlakkal jobban tetszik! A színe mondjuk számomra kissé bizarr, de simán el tudom képzelni, hogy ha az enyém lenne, akkor egyszercsak kattanna valami az agyamban és onnantól kezdve imádnám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy ebbe az őszi időjárásba beleillik ez a szín is szerintem, de tény, hogy tavasszal mondjuk eszembe se jutna hasonló színt felkenni! :D

      Törlés
  7. Nekem nagyon tetszik, és főként fedőlakk nélkül. Én szeretem a sötét színeket, nagyon sokáig csak azt voltam hajlandó használni évszaktól függetlenül. (-: Ebből a kollekcióvól az Aurora és a Moon walking van meg. Ez a szín azért jobb így képek alapján legalábbis, mert nincsenek benne a nagyobb glitterek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Aurora és a Moon Walking nekem is megvan, de bevallom az Aurora nem lett a kedvencem, pedig képek alapján sokkal jobban tetszett, mint a Moon Walking (amit meg először meg se akartam venni egyáltalán :D).
      És tényleg, most hogy mondod, valóban nem glitteres, míg a másik kettő meg igen. Érdekes, hogy egy kollekción belül eltérő a koncepció... :)

      Törlés
  8. Nagyon tetszik, főleg mintával, jól illenek egymáshoz! :)

    VálaszTörlés
  9. csodaszép, annyira szeretem ezt a zöld színt. <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szép, csak sajnos az Isadora még szebb... :P

      Törlés