2015. január 19., hétfő

ManiCute - Ovis jel


Sziasztok!

Ismét egy második hétfő van, így ismét jelentkezik a ManiCute csapata. Mai témánk az ovis jel, ami szerencsére nagyon is kedvemre való volt.


Az én jelem a perec volt az oviban, sőt egy képet is találtam, ahol látszik is, hogy anyukám rávarrta a ruhámra, ahogy ez akkoriban szokás volt. :)


Az inspiráció egyértelműen a kép volt, három körmömre a háttér színeit használtam, a maradék kettőre pedig előbb halványkékkel nyomdáztam egy kötött mintát (ez lett volna a póló mintája, ha látszódna belőle valami... :D), ezután pedig szintén nyomdázással pereceket készítettem (Pet'la OhNomNom) és még a nyomdapárnán kiszíneztem, mielőtt a körmömre nyomtam volna. A végén az egészet lemattítottam.



A következő képen látszik, hogy nem sima fehér alapra kerültek a perecek, de így kinagyítva persze jól látható az is, hogy mennyire pontatlanul sikerült csak kiszínezni a mintát... :D


A felhasznált lakkok
Bevallom, nekem eszméletlenül bejött ez a manikűr, imádtam elkészíteni és viselni is. Az egyik kedvencem lett az utóbbi időkből. :)

Nektek mi volt a jeletek az oviban?

Nagyon kíváncsi vagyok a többiek alkotására is, nézzük meg őket együtt! :)

32 megjegyzés:

  1. Haláli ez a manikűr! Nagyon tetszik ez a nyomdaminta :) Nekem cseresznye volt a jelem, de mindkét gyerekemnek a perecet választottam anno... jó-jó, a másodiknak azért, hogy ne kelljen újrahímezni az ágyneműt :))))))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen fifikás döntés volt! ;)
      Örülök, hogy tetszik, én is odavagyok a Te cseresznyés verziódért! :)

      Törlés
  2. Nekem ez a kedvencem.Nagyon szép lett!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett. :D Külön-külön is tetszik a két minta, de így egyben is. :) Lenne még egy buta kérdésem is mellé csak kiszínezted a pereceket, és úgy a párnával nyomtad a körmödre, vagy fedőlakkal is lekented és matricát készítettél belőle? Lehet oltári butaság a kérdés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kentem rá fedőlakkot, csak vártam egy picit mielőtt rányomtam a körmömre, hogy félig megszáradjon a festés. :)

      Törlés
    2. Köszi! :) Ki fogom próbálni. Azt hittem fedőlakk nélkül nem működik.

      Törlés
  4. hát ez annyira cuki, hogy mindjárt belehalok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kommented legalább annyira cukira sikerült! Köszönöm! :D

      Törlés
  5. Nagyon cuki lett! Ha nem mutatod meg közelről,fel sem tűnt volna,hogy kicsit pontatlan a kitöltés a pereceknél.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Amúgy messziről tényleg nem lehetett észrevenni! :)

      Törlés
  6. Gyönyörű lett és nagyon tetszik, hogy a hátteret is felhasználtad! Hasonló babám nekem is volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Kati! Szerintem amúgy ez óvodai baba volt, nem saját. :D

      Törlés
  7. Jaaaj de cuki lett! A perec olyan aranyos jel :) Bennem is az a kérdés merült fel mint Timiben. Azt hittem ez stamping decals :) nem is gondoltam hogy így is működhet a színezés! Szerintem ilyen babája mindenkinek volt kb. Nekem legalábbis szintén :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én PAncsinál olvastam róla korábban, hogy ő így szokta csinálni a színezős nyomdázásokat és tényleg szuperul működik. :)
      http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2014/10/step-by-step-stamping-decal-nyomdazott.html

      Törlés
  8. ohhh, hát ez annyira ééééééédesen mutat, mindkettő nagyon mutatós és nagyon tetszik, együtt meg bábummm hatás! :D
    én 2 évid dominó, majd 2 évig házikó voltam, utóbbi nem lett volna ilyen bájosan kidoolgozható témaválasztás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont a dominóval azért lehetne mit kezdeni, sőt! ;)

      Törlés
  9. Hú, ez nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jól néz ki ez a manikűr :D

    VálaszTörlés
  11. Istenem, ez hihetetlenül cuki! :)

    VálaszTörlés
  12. Már mindent elmondtak a többiek előttem, szóval csak ismétlem, hogy nagyon szép lett :) Nekem fa volt a jelem, a két gyereknek meg létra meg zászló, de nem zavarja az óvónőket, hogy egy ruhában kétféle jel is van, mert a legtöbb anyuka nem rajzol jelet. (De jó, már nem kell hímezni, elég a filc :)

    VálaszTörlés
  13. Ááá! Nagyon jól néz ki! Milyen szép kislány voltál. :)

    VálaszTörlés
  14. őrült jól nèz ki! :D nekem két jelem is volt, ugyanis csoportot váltottam. érdekes, ez a váltás végigkísért később, gimiben is váltottam osztályt és egyetemen is daraboltam. zászló és gyertya volt egyébként :)

    VálaszTörlés